سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

کنسرت همای (سربازان)


کنسرت همای مستان (سربازان) در 2 دی وی دی
قيمت 45000ريال

کنسرت همای (سربازان)
کنسرت همای (سربازان)

در این کنسرت زیبا که در تاریخ 19 سپتامبر 2010 در شهر واشنگتن دی‌سی ایالت متحده آمریکا بر روی صحنه رفت همای با شکل و شمایلی جدید ظاهر می شود و به اجرای جدیدترین قطعات می پردازد.

همای در این کنسرت قطعه ای زیبا به زبان اسپانیولی با همراهی پیانو اجرا می کند، قصد همای از این کار آشنا کردن شنوندگان  خارجی با فرهنگ و موسیقی سنتی ایران است.او به شکلی ماهرانه موسیقی اسپانیایی را با ساز و آوار موسیقی سنتی ایران تلفیق کرد به گونه ای که تمامی حضار را مبهوت اجرای بی نظیر خود نمود.او با این ترانه نشان داد که یک هنرمند بین المللی است که شنوندگانش برای شنیدن آثارش نیازمند آشنایی به زبان اشعار او را ندارند.

همای در قسمت اول کنسرتش (دی وی دی1) به اجرای 10 قطعه جدید می پردازد که شامل سروده هایی از ناصر خسرو ، همای و محمد سلمانی می باشد.

قطعه‌ی سربازان‌، با زخمه‌های تار آزاد میرزاپور در مایه‌ی دشتی آغاز می‌شود و با رنگ‌آمیزی فضای دشتی را دگرگون می‌کند‌. در این آهنگ پاشا هنجنی و آزاد میرزاپور فضای درون سروده را به نمایش در می‌آورند تا همای بتواند آنان را هم‌راهی کند و دیگر اعضای گروه هم هرجا که نیاز باشد آنان را با نوایی زیبا همراهی می‌کنند.آوازی بسیار پرهیجان با سروده ای از محمد سلمانی در فضایی بسیار زیبا که از یک داستان زیبا و پیام های انسان دوستانه برخوردار است که همه از شنیدن آن به هیجان آمدند.

پس از آن همای به اجرای قطعه اسپانیای خود یعنی آهنگ بسامه موچو(می بده از لبانت) که پاشا هنجنی  پیانوی آن را می نوازد و علی پژوهشگر نیزبه نواختن رباب افغانی که ساز بسیار خوش آهنگیست می پردازد و همه بینندگان را مبهوت خود می کند.

و پس از آن سروده‌ای از ناصر خسرو به نام (روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست) در نوا و بخش‌هایی از دشتی اجرا شد که علی پژوهش‌گر با بربت و سینا جهان آبادی با کمانچه‌ی خود همای را همراهی نمودند.

پس از آن قطعه ی بزن بر طبل بی عاری اجرا می گردد ، در این قطعه از پیانو هم استفاده می شود که پاشا هنجنی با اجرای خوبش به زیبایی کار افزود.

در ادامه نیز گروه مستان و همای به اجرای جدیدترین ساخته های خود یعنی قطعات:

از ماست که بر ماست

توبه كنم كه بشكنم

من سپیدم

خمارم

مکن با مردمان بازی

می نوش

کوروش

می پردازند و به بخش اول این مجموعه خاتمه می دهند.

و اما در قسمت دوم این مجموعه(دی وی دی2) شما مشاهده خواهید کرد که گروه مستان و همای با ظاهری کاملا متفاوت و لباسهایی جدید که گویا لباس های یونانی است در یک استودیوی بسیار زیبا و با دکوری خیره کننده حضور می یابند و به اجرای ادامه برنامه می پردازند.

در این بخش نیز گروه مستان و همای جدیدترین ساخته های خود را اجرا می کنند و همچنین به اجرای تعدادی از بهترین و پرطرفدارترین قطعات گذشته خود نیز می پردازند.

از مهمترین نکات این بخش می توان به استفاده ی اعضای گروه از سازهایی جدید و همچنین همراهی اعضا در آوازهای همای اشاره کرد که هیجان و زیبایی این اجرا را دوچندان کرده بود.

در ادامه بخش دوم این مجموعه نیز قطعاتی چون:

پشیمانم
خانه به دوش
کودکی بودم
نه از افسانه می ترسم نه از شیطان
تردید نکن
مرغ سحر ناله سرمکن

اجرا گردید.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت